کنار رفتن پرده های حیا و مرزبندی ها باعث فرو ریختن روابط درست می شود

 

زیبا فروشی رایگان درمنظر عام باعث شده تا به کانون خانواده ها آسیب جدی وارد شودو نوعی بی اعتمادی در جامعه حاکم شود و نوعی ناامنی در تضمین روابط خانوادگی حاصل شود.

زکات زیبایی حجاب است: هر چیزی برای اینکه پاک و تطهیر شود و فزونی یابد و مایه خیر و برکت گردد، نیاز به زکات دارد.چنانچه زکات دانش، انتشار آن و زکات بدن، روزه داری است، زکات زیبایی هم حجاب و عفاف و پاکدامنی است.

کسانی که بر زیبایی خویش چوب حراج می زنند در مسیری خلاف کمال و ارزش ها گام بر می دارند و دیر یا زود خواهند فهمید که چه خسرانی را مرتکب شده اند.

چنانچه خداوند در قرآن کریم در ادامه آیه 62 سوره احزاب می فرماید: و اذ سألتوهن متاعاً مسئولهن بین وراء حجابٍ ذالکم اطهرو لقلوبکم و قلوبهن ... و هر گاه از زنان رسول  متاعی می طلبید از پس پرده طلب کنید که حجاب برای آن که دل های شما و آن ها پاک و پاکیزه بماند بهتر است.

اگر در اسلام  و مبانی دینی بیشتر بر حجاب زنان تأکید شده بیانگر ارزش وجودی آنان است نه اینکه خدای ناکرده می خواهند برای زن محدودیت ایجاد کنند بلکه زن از آیات و جمال بیشتری برخوردار است نیاز به حفاظت و امنیت بیشتری دارد، و اینجاست که یکی از مهمترین ازکان امنیت شخصیت زن حفظ حجاب است.

حجاب گوهر ارزنده ای است که زن را با ارزشتر می کند. آنچه را بجوییم و نیابیم خیلی گران قیمت تر از آن است که به وفور در دسترس باشد. هر چه زن به حفاظت خود در دژ محکم حجاب بکوشد قیمتی تر و ارزشمند تر می شود.

تأکید اسلام بر امر حجاب برای مبارزه با هوس رانی ها، چشم چرانی ها، شهوت طلبی ها، لذت زدگی، لذت طلبی های نامشروع، فریب ظواهر خوردن ها و غفلت از معیارهای اصیل است.

با حجاب، می توان بنیان خانواده را مستحکم تر و از اختلالات روانی جلوگیری و با انحرافات جنسی مبارزه کرد.

امروزه در تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی ناتوی فرهنگی که مقام معظم رهبری بر آن بسیار تأکید دارند یکی از اهداف دشمن، کم رنگ کردن هنجارها و ارزش های دینی، اعتقادی، اجتماعی و فرهنگی است که می توان گفت مهمترین نقطه مورد هجمه کانون خانواده و کنار زدن حجب و حیا در جامه به ویژه زنان است. چرا که از منظر تفکرات شوم شیطانی سلطه گران؛ زنان مهمترین ابزاری هستند که می توان از طریق آن ها با غیرت و هویت جامعه بازی کرد.

همیشه سلطه گران برای تسلط خود بر مقدرات یک ملت روحیه مردانگی و غیرت و تعصب را از آنان می گیرند و آنگاه راحت بر گرده آن ها سوار می شوند و این جاست که مهمترین ابزار آن ها کنار زدن چادر است چرا که به قول خودشان با کنار رفتن هر چادری یک قدم به مقدرات آن ها افزوده می شود.

پس باید به حجاب به عنوان یک عنصر سیاسی و فرهنگی بنگریم و نسبت به پاسداشت و حفظ و حراست این ارزش اعتقادی و فرهنگی بکوشیم و بدانیم که برهنگی و بی حجابی چیزی جز بی بندباری و ناهنجاری و ناامنی و پشیمانی برای ما در پی نخواهد داشت و باید برای رسیدن به استحکام خانواده و جامعه در استحکام حجاب بکوشیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 23 اسفند 1393برچسب:, | 20:54 | نویسنده : مدیر |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • خانه سرود